Sex and the city 2

Snart ska jag dra iväg mot skolan för att ha matte. Det känns allt annat än kul! Jag har verkligen ingen lust och just nu har jag lust att hoppa av kursen vilket skulle vara väldigt onödigt, med tanke på att den snart är slut.
Fast jag får ångest över denna lektion, som kan bero på att jag inte orkar öppna boken vilket har suttit i sen några veckor tillbaka.
Dessutom är det ett trevligt nationellt prov nästa vecka, "jippi"...
Ska försöka dra mig i kragen och skärpa till mig de sista två veckorna. Egentligen sista veckan, ifall inte allt skiter sig på nationella (vilket inte ska påverka betyget, men som väldigt få lärare verkar förstå).

Tur är väl det att jag ialf blir lite gladare eftersom "Sex and the city 2"  har biopremiär nästa torsdag!! Den är verkligen efterlängtad! Dock en liten besvikelse eftersom jag trodde det var nu på fredag den hade premiär.
Så får stå ut några dagar till.
Den serien + första filmen är stora favoriter hos mig!
Så då ska jag, Lisa & Kajsa gå och titta på den... Är det sagt ialf :)
Vi står fortfarande i skuld med en bio till K. Fast det har ju inte gått några lockande filmer tidigare eller så har tiden bara inte räckt till.

Äntligen är den här, Sex and the city 2. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0