Morgonskvisten


Nu har jag återigen varit hos tandläkaren. Vet, var där i måndags, men idag så tog jag eendast bort lite tandsten och så putsade hon dem (hon påstod att hon ville göra mina tänder fina inför studenten). Nu sitter jag här och ska om någon timma till skolan för att ha klassråd + idrott.

Idag åkte Storebror, usch... Jobb är jobb, men det känns inge kul eftersom att han inte kommer hem föräns 8 juni... Vilket innebär att han är i Spain på min student. Rackarns också.
Tur är väl att man har dubbla uppsättningar när det gäller bröder. Men vore roligare ifall de båda två kunde vara med.

Nu tänker jag göra en macka och äta för att "sabba" den fina putsningen på tänderna.
Btw. sitter här just nu, klockan är straxt 10:00, jag lyssnar på musik och blir råtaggad inför sensation.
Guld!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin bild :) <3

2010-05-26 @ 13:56:59
URL: http://lisakrause.blogg.se/
Postat av: Falkmonika

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-05-11 @ 12:44:48
URL: http://falkmonika.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0