Matematik C är över.

Hi.

Dessa dagar går väldigt fort... Idag gjorde jag det nationella provet i matematik C, äntligen säger jag bara. Nu är min pluggtid under skolperioden "gymnasiet" över. Gudskelov vad skönt det är.
En sten föll precis från mitt hjärta, matematik C är över.  
Så då skulle denna tisdag ha varit en lugn och slapp tisdag, fast det har den inte. Det har varit full rull från jag vakna till nu, dock så INGET plugg, vilket är guldvärt.

Igår var min lillebror väldigt söt, han kom förbi med en överraskning, då hade han köpt ett "nintento 64" till mig så jag har ett "eget" slipper vi skicka "vårat" nintendo 64 som vi har mellan varann. Sött av honom :)
Det blir nog Nintento 64 race någon av dessa kommande dagar.

Idag efter jag skrivit provet gick jag upp i regnovädret på stan och letade efter ett par vita converse, trodde inte det skulle vara särskillt svårt. Men det var det tydligen. Efter mycket om och men lyckades jag få tag på ett par, som en tjej först lagt undan men sedan ångrade sig.
Tydligen så är converse (ialf de vita) slut från huvudlagret. ILLA!

Jag och brother var förbi hos pappi, käkade och sa hemskt mycket hej! Haha.
Nu äter jag några tacochips som jag hittade och ska krypa ner och för första gången på 1½ vecka ska jag läsa. Har inte hunnit eller orkat det för att jag pluggat matte, haft besök eller något annat liknande:)

Så Baby Goodbye.
Längtar konstigt nog extremt mycket till torsdag, för på dagen blir det tävling och på kvällen blir det att ÄNTLIGEN få se Sex and the city 2. Premiär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0