Långt blev det.

Sömn, ja tack!
Skulle verkligen behöva sova nu, efter denna helg som varit en väldigt ihärdig energitjuv så behöver jag sömn.
Sitter nu ute hos pappa och har en dundrande huvudvärk, antagligen för att jag sovit för lite, är väldigt hungrig men tror att det snart blir grillat.
Dessutom sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, sedan ska jag storstäda här, vilket kan behövas! Just nu är det väldigt äckligt och vill inte ens vistas inne i rummet förän det gjorts en stortstädning.
Tänkte nämligen bli kvar här över natten... Saknar dock lille Igor<3

Sen lite senare ska jag slänga ögat i matteboken, ifall jag inte hunnit somna.
Känner mig lite småstressad över ganska så många grejer just nu, vet inte riktigt när jag ska hinna packa heller... Åker ju på torsdag.
Blandade känslor :)

Min helg, min helg då jag visst blev 19, då vi avslutade evengamanget "Fira Malin hela vecka 17" slutfördes... Det har varit en riktigt underhållande och fin vecka.
Min valborg tillbringades med lite människor, först hos Lisa där det blev grilltajm, drog oss sedan mot stan och skapade en trevlig förfest hos mig.. Sedan bar det av mot strömpis, helt okej kväll må jag då säga.
Avslutade kvällen med en efterfest hos den omtalade korvbjudaren - Peter, hahah ... :)
Lisa sov hos mig och lördagen, 1 Maj så vaknade jag till sång och paket på sängen. Haha.
Väldigt sött.
Fick en stickersbok (?!) ... Känns givande, söta är dem.

Åkte mot papsen, hade käk med familj, vänner och lite släkt, riktigt skön dag, vi käkade gott och sedan frammåt kvällen blev det mot Fellingsbro för att ha lite grillpartaj. Riktigt nice...
Efter god "baja päron" var jag riktigt nöjd och hade en riktigt trevlig 19 års dag.
Söndagen blev det jobba för hela slanten...

Mycket text blev det.
Nu ska jag kolla ifall tvättmaskinen är klar :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0