Kritiserar... Eller bara negativ?

Hi!

Ibland går tiden ruskigt fort!
Tänkte meddela om att jag såg Sex and the city 2, när den hade premiär. Eftersom jag hade väldigt höga förväntningar innan jag såg den så nådde de inte upp helt för att få toppbetyg. Fast å andra sidan så var den ruskigt bra, eftersom det går nog inte att få en dålig "Sex and the city" film/serie, för denna kombination av karaktärer blir alltid väldigt lyckat.
Dock blev jag väldigt irriterad på alla tjejer i salongen som pratade titt som tätt, det var aldrig riktigt tyst under filmen, vilket jag tycker är väldigt irriterande. Dessutom så satt alla och busvisslade när det kom fram en snygg kille (som exempelvis Samantahs ex), eller så skrek de "ÅÅhhh" så fort något hände som anses vara gulligt.
Ännu värre var det innan filmen hade börjat och de gjorde reklam för tredje "Twilight" filmen, då kan jag säga att jag hörde inte ens mina egna tankar eftersom alla skrek rakt ut. Tycker bara sådant blir patetiskt. Inte konstigt att människor kan få skeva bilder utav oss tjejer.

Igår var det bal, dock så gick inte jag. Men var uppe vid slottet för att titta, framför allt på Emilia och Robert.
Dem var väldigt fina.. Eller kanske stiliga?(!)
På kvällen skulle det bli utgång för min och tjejernas del, och eftersom att Emilia & Robert också skulle ut så tänket vi gå till samma ställe, vilket blev frimis.
Jag har inte varit på frimis på nästan ett halvår och efter igår så vet jag varför! Jag säger bara: OJ!
Det var massvis med folk och eftersom det var ett tema s.k "Beachparty" så kom det tjejer i bikinis som hade druckit för mycket och ställde sig på dansgolvet och försökte röra sig på ett snyggt sätt i glimten i ögat, men som istället bara såg stelt och ansträngt ut.
Dock så var det väldigt underhållande för oss som tittade på. Men det var alldeles för mycket folk och jag fick en känsla av att den största klumpen där enbart bestod av ett gäng "fjortisar" och när jag säger det låter det som att jag är jätte cool, men JA det är jag faktiskt i detta läge, kanske inte cool men jag hörde verkligen inte hemma där, igår ialf. Med det menar jag att när jag är ute på krogen och det är väldigt mycket folk och jag ska t.ex. gå ut för att ta luft, då det är "kö" för att komma fram står inte jag och skriker med ett ordförråd som lyder "kuk, fitta, hora", samt puttar dem framför och ger knytnäven i ryggen. Det känns som hysteri och ett omoget beetende.
Såklart inte alla beteede sig såhär, men det är lättare att se dem.

Hur som, jag låter väldigt negativ, men riktigt så är det inte. Jag blev bara besviken på det Frimis hade eller har att erbjuda. Hoppas dock att studenten blir bättre, eftersom den kvälllen tillbringas på frimis, vilket jag tror den blir för det är inte vilken fredag som helst utan en STUDENT fredag. Ialf inget jäkla beachparty tema.
Sen var det lite tråkigt att jag aldrig träffade Emilia igår, på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0