I'm back!

Nu är jag tillbaka.
Men jag blev positivt överraskad att människor ändå besökt denna sida så pass många gånger fast ja inte skrivit något.
Min resa har varit väldigt bra, har haft det riktigt skönt.
Tänker nog ge lite bildmaterial, men inte nu. Har fortfarande inte sovit ikapp allting, inte efter den natten vi kom hem vid 4 och 6 timmar senare jobbade man heldag, samt helg.

Förutom jobb har jag varit med tjejerna i helgen, har också varit hos Mathias på grillfest, dock så kom vi lite senare så blev ingen grillning för mig. Haha..
Idag har jag gjort allt annat än det jag egentligen skulle behöva göra, jag har varit med Kajsa på Marieberg och gjort andra grejer, men skulle behöva plugga matematik eftersom nationella provet sker om 1 vecka...
Skulle också behöva rensa min "väsk/sko-garderob", har bara kastat in sakerna och det trillar när som helst.

Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe, sedan kolla igenom räkningar... Blä.
Efter det blir det nog en bok på sängen för att sedan få min sköna sömn.

PUSS.

Förresten, ni tjejer är bäst!
Har verkligen saknat er alla tre<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0