FÄRDIG PACKAT!

Nu, nu är det äntligen klart. Väskan är klar, förutom mitt make up som åker ner samma dag.
Jag har alltså packat klart.
Fy vad jag hatar att packa men gud sjuttsinge vad det är skönt när det är klart.
Förra året när jag åkte till Barcelona med skolan så packade jag 2 timmar innan jag skulle åka... Haha..
Det var härliga tider.. (A) Gillade mitt sällskap den kvällen, innan resan startade.
Fick lite "hjälp" av kajsa med att packa, hon var inte jätte bra på de, men blev bättre mot slutet. Haha.
Det värsta var att hon upptäckte hur mycket saker jag köper och lägger på hyllan, som jag inte lagt på minnet. INTE BRA.
Sen menade hon på att jag hade många väskor...? Undra varför. Hon verkar inte veta om att väskor kan man aldrig få för mycket av.

Nu ska jag diska, sedan plocka lite för min säng ser ut som ett bombnedslag.
Sedan ifall tiden räcker till kan jag lägga in lite fina bilder från helgen, både valborg, grillpartyt och min födelsedag. Måste visa en sjuk grej jag fick av mina pinglor... :) Haha.

Förresten på tal om presenter, längtar tills jag/vi kan inviga grejen jag fick av Johanna.


PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0