En liten del av det hela.


Titta, en regnbåge...  Efter halvmulet väder.




jag glömmer alltid bort min kamera.


Här är 4 av ungefär 14 st.... :)
Innan de tillagades.


Hummern redo för att läggas i min mage.
Den var riktigt god... Krabban också.
Fick dessutom en hona som bjöd på mycket rom! Haha. Blir sugen.


En utav kvällarna gick vi till detta ställe som sedan blev min favorit, beställde in en öl... Ona grande servesa. Fick verkligen en stor, det set inte ut o vara jätte stort men det var närmare 1,5 liter i detta glas!
Bra beställning och första gången man fick en tillräckligt "stor" öl.


Gott.



Ännu en bild.




En kväll fick jag en fin ros.
Thankyou<3


På vår "tjejkväll" hittade vi den bästa glassbar jag någonsin besökt, man fick väldigt mycket glass och dessutom fanns det flera olika sorters chokladsmaker. Men min favorit blev baileysglassen! Yummy!


Solen i ögonen och blommor i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0