Det tar slut på tisdag.

Hej!

Jag vet inte vad det är mig, just nu behöver jag väldigt mycket sömn hela tiden och det verkar som att jag aldrig ska bli pigg.
Denna dag har varit fruktansvärt, jag har inte orkat stå eller gå men så fort jag satt mig så får man sätta tandpetare i ögonen för att orka hålla ögonlocken öppna.
Satt och peppra med allt som kunde ge en energi, kaffe, glass m.m men ingenting fungerade.

Ska snart gå in i duschen, göra flera liter kaffe för att försöka hålla mig vaken vid matteboken som ska få all min uppmärksamhet ikväll. Blir ni avundsjuka? Säg bara till så skickar jag gärna över boken.
På tisdag, efter jag gjort det sista provet är jag klar, klar med allt för min gymnasietid i skolan. Det känner obeskrivligt skönt samtidigt ganska konstigt.
På något sätt har skolan alltid varit en slags trygghet och socialt.
Dock så trodde jag ärligt talat att gymnasietiden skulle bli roligare än den varit, det är den tiden som brukar vara roligaste skoltiden, enligt av de flesta jag känner ialf.
Men som jag sa, min gymnasietid var ganska genomtråkig. Kan ju också bero på att man fick gå i en klass med 99% tjejer... Fy fan. Har aldrig funkat hela vägen, trots att man tror att de bör göra det i 18 års ålder. 
Betvet med andra ord behöver mer pojkar, det ska aldrig vara för mycket av det ena könet. 
Eller skulle jag ha gått mina andra val...?! Men då hade jag inte träffat de bra människorna, för sådana finns också:)

Anyway,  satt förut och funderande en del.
Vet inte hur jag ska beskriva det utan att det ska bli i gåtor, för djupt eller ingående.
Men ibland finns det saker i sin omgivning, saker man aldirg reflekterat över eller ens har lust att lägga ner sin tid på.  Fast efter ett tag, då dessa saker blir mer ihärdiga, det går helt plötsligt inte att se förbi dem, det är då de tar ens tid och man kan kontrollera det, göra det precis lagom.
Fast sen när dessa grejer svalnar så har det tagit så mycket tid för än att man inte har kontroll och då blir det bara ett enda stort frågetecken för än.
Då undrar jag, varför uppstår ens detta? Varför kan saker bli varma och sedan bli svala innan man ens märkt det?
Hm... Detta blev dagens knäppa fråga jag undrar över.
Det är konstigt, men vi människor är ganska så konstiga. Ni kanske inte fattar, men det gör inte jag heller direkt, jag undrar bara vad som händer i människans huvud, vad det är som sker så att detta förekommer.

Nu blev allt rörigt...
Så tror jag går in i duschen och sedan börjar hinka :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0