Bye Sweden

Hej!

Nu ska jag snart åka mot flygplatsen för att sedan ta ett plan härifrån, från Sverige.
Det ska bli skönt!

Låg i går kväll med mobilen i famnen och knapra o knapra med ett inlägg, en sen råkade jag trycka bort sidan så det blev aldrig ett blogginlägg.
Min onsdag var mycket trevlig, först hade jag en ovärd skoldag där lektionerna blev inställda men direkt efter blev det av till Marieberg och sedan hem till pappa. Ute på landet träffade jag tjejerna, tanken var att vi 4 skulle ut och gå, men istället blev det att vi satt hemma hos mig och snackade, kändes välbehövligt när jag åker;)

Så det kommer vara ganska dött på bloggen nu ett tag, men kommer nog få dit nått inlägg!

Bör nog dra mig nu, men ha det bra i Sverige, låter som jag ska vara borta i en evighet, fast riktigt så är det inte.
Kommer saknar er alla :) <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0