Bakfylla utan alkohol.

Hi!

Igår blev det en riktigt skön och lugn kväll med tjejerna, det roliga i kråksången var att i morse när jag vaknade kändes det som jag varit på världens party och jag hade samma känsla som att man vore bakis, vilket var knäppt eftersom jag inte drack något igår?! Kanske sömnbrist?

Efter jobbet åkte jag hem, och har inte gjort så mycket mer än packat upp från igår, fixat lite och nu sitter jag och käkar.
Ska iväg sen dra iväg och träffa Emilia.
Exakt när vet jag inte, men någon gång i guess:)

Blir att jobba i morgon med, känns gött, desto mindre gött att behöva tillbringa min söndag eftermiddag i morgon med att plugga matematik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0