Årliga tandbesöket.


Nu är det ännu en ny vecka, tiden bara rusar förbi, och snart tar jag studenten.
Den tanken skrämmer mig, det är positivit och negativt eftersom att det, den dagen som man sett fram emot så många år verkligen snart är här.

Denna måndag är ingen vanlig måndag, eftersom att jag ska iväg till tandläkaren. Något som jag bävar inför, vet egentligen inte vad det är som känns så "otäckt", man vet vad som skall hända (eftersom det är en vanlig undersökning) man har gjort det flera gånger, fast trots det känns det väldigt jobbigt och plågsamt att ta mig dit, så jag skulle kunna ringa nu och säga att jag blivit akut sjuk.
Vissa saker verkar aldrig förändras med tiden...

Min helg har varit väldigt trevlig. Hann inte slänga upp ett inlägg här igår, prioterade andra grejer.
Lördagen med Emilia hos Robert, sedan uteservering blev riktigt trevlig.
Söndagen igår var väldigt harmonisk... Den var planerad med matematik plugg, men efter en halvtimmas försök åkte jag och gjorde annat. Besökte ställen som man inte riktigt visste existerade. Ljuvligt.

I morse blev det "Goodbye".

Ska nu hoppa jämnfota in i duschen.
PUSS .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0