Vad jag måste, men inte gör.

Igår kväll kunde jag verkligen inte somna, tittade på klockan sista gången straxt efter två, och när jag väl idag har sovmorgon så vaknar jag ju typiskt nog vid 7?! Lyckades somna om, men vakna sen vid halv 8, då var det kört. Bara att gå upp.
Nu har jag ialf diskat och fixat det fint i köket!
Skulle behöva göra en storstädning, typ rensa garderob och städa ur byrån med smink och sådana saker, men orkar verkligen inte det!
Skulle också behöva plugga, så jag blir klar med tema uppgiften, har dock ganska mycket kvar.

Tror att jag är "ledig" idag, men vet inte... Vissa säger att vi har mental träning, andra inte. Får se?!
Ska ialf träffa Lisa vid 12/13 och ha UF, nu ska vi producera vår produkt. Haha.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0