Tomhet, igen.

Hej!
Nu är det som "vanligt", men det är inte positivt.
Jag sitter här ialf och är helt slut i huvudet, är jätte trött och skulle vilja lägga mig på sängen och stänga av.
Har ingen trötthet som leder till sömn, men ingen ork som orkar med något heller.

Dagen har bestått av jobb, fick någon yrhet när jag klättrade upp och ner på en stege så fick sätta mig ner, vet inte varifrån det hela kom men otäckt blev det.

Satt förut och funderade, i normala fall brukar man behöva prata med en person när man inte setts på ett tag, det finns desto mer att berätta då. Men för oss är det ju mer vi träffas, desto mer måste vi berätta för varandra.
Som idag, shit.... Vet inte vart jag ska börja. Haha. Jag gillar't!

Jaha... Kanske ta sig till duschen?
Är lite fundersam idag, tur är väl att jag inte kan sluta le när jag tänker på de nya planerna....

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0