Sjukling?!

Usch, ligger just nu i sängen med en dunkande huvudvärk och återigen ett jobbigt illamående.
Undrar när detta ska försvinna?!
I natt blev det ännu en sömnlös natt, sover som en kratta när jag mår såhär och vaknar fler gånger i timman och bara ligger o vänder och vrider på mig.

Måste försöka äta något snart.... Men vet inte vad?! Blir äcklad av det mesta.
Hade tänkt med fil igen men efter en skopa igår står det bara högt upp i halsen på mig.
Det sjuka är att jag har ingen feber eller är förkyld eller så, det är något ettrigt, ihärdigt illamående, huvudvärk, ont i kroppen (speciellt rygg och svank), men tro mig det räcker och är värre än att bara ha feber.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0