Ooopps!

Jag tror egentligen inte på horoskop, men ändå kan jag inte att låta bli att läsa mitt horoskop varje morgon när jag bläddrar igenom tidningen, och komiskt nog var det tre dagar i rad som jag beklagat mig över vissa saker.
Typiskt nog stod "det med" i mitt horoskop, tänker inte visa eller förklara mer kring det. Hehe.
Men en som jag också reagerade över som jag tog kort på och skickade över till Lisa var den jag tänker visa här och nu.
Grejen var den att jag verkligen beklagat mig över att websidan cdon är farlig för mig, och att jag ännu en gång lyckats beställa lite grejer och sedan i eftertanke kommit på att jag inte ens vet ifall jag har råd att betala det. Haha.
Dagen efter jag beställt mina grejer läser jag mitt horoskop och då står det såhär:



Hahaha...  Små roligt tkr jag:)


Nu ska jag ifall sluta att sitta och tänka på annat och faktiskt försöka rycka upp mig med att börja göra lite religions och filosofi plugg! Kul va?
Tur är väl att jag har kaffe som kan neutralisera det hela lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0