Mina ögonlock är tunga..

Jag skulle kunna lägga mig på sängen och inom 10 min tvärslockna!
Jag är så jäkla trött, ångrar mig just nu att man trotsat denna vecka som varit med att vara ute och röja om nätterna, att man inte istället gick och lade sig klockan 21:00... :)
Aja, det var varit riktigt kul och jag börjar små fnittra för mig själv ifall jag bara tänker på gårdagen/natten, så söt och så underbart roligt.

Helgen har tillbringats med mina näraste och käraste, fredagen blev bara chill med god mat och ännu en ny sort av Ben & Jerry's.
Igår blev det däremot lite annat.... Riktigt kul var det, och fy fasen vad jag älskar att åka bil! Dessutom så är det riktigt kul att sladda, ialf när man får in snitsen riktigt ordentligt!

Idag har dagen fyllts med jobb, nu blir det matematik hela kvällen, vet dock itne hur jag ska orka, är skit trött och huvudvärk, jippi, kanske blir 2 tal sedan.... - zzZZZzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0