Ett litet till ...

Vet inte riktigt vart min tid numera tar vägen, mycket tankar som går kring allting.
Hoppas det snart blir bättre.
Gjorde ett dubbelträningspass idag, tummen upp för mig. Kände att det var lika bra eftersom jag inte hinner träna lika mycket denna vecka som jag brukar...
Sitter just nu och äter, det är currykyckling, en stark sådan... Så pass stark så jag blir snorig, haha men det är gott!!

Blir sen att krypa till kojs... Snart ialf, efter jag duschat och diskat!
Jippikajwaj.

Det ryktas förresten om att biljetter snart släpps... Fy fasen vad häftigt det kommer att bli!

Förresten, så är jag verkligen kär, ju mer jag tittar desto vackrare blir den!

Pyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0