Drömmande leder till huvudvärk.

Godmorgon!
Fick mig en sovmorgon idag, börjar intte föräns halv 2.
Hade så fruktansvärt svårt att sova igår, låg och grubblade vilket ledde till att jag låg och analyserade det mesta. Blev väl inte direkt klokare på det.
Har dessutom drömt en del, det tar så mycket energi från mig att jag sover så dåligt, usch... Är tydligen väldigt lik mormor. Fast det är jobbigt att drömma så pass mycket, måste verkligen skingra tankar om vad som inträffat och vad som inte inträffat.
Hur som helst är det mycket konstiga, ologiska, även väldigt verklighetsbaserade och det sjuka är att allihop känns så verkliga. Slut om drömmandet.

Vaknade med en underbart fin huvudvärk, halsen värker så generöst också.
Tur att man kan starta winamp och bara få höra ett tyst härligt ljud som råkar vara Bruces röst... Yummie!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0