Donk, donk!

Hallå!

Usch, nu mår jag sådär konstigt igen, öm i kroppen, svank ont, huvudvärk och är yr.
Jobbigt eftersom jag inte riktigt vet vad det beror på.
I morgon har jag mässa, ska bli spännande är väldigt otaggad, men men.

Har jobbat hela dagen och sedan tagit det lugnt, tanken var att plugga men det tog emot när man inte mår någe bra!
Kvällen igår var riktigt trevlig, den började med att jobbet åkte och spelade lasergame, vilket var första gången för mig, det var väldigt underhållande faktiskt, sedan gick vi till Mingla och käkade tapas, mums vad det var gott.
Efter restaurang besöket blev det utgång, då mötte vi även upp K.

Sen så gick vi hem och sov hos mig.




Dem första bilderna är från våran superduper roliga kväll i fredags. Har dock bara några få, kameran glöms lätt bort, som när vi träffade de andra! Hehe.
Aja, den kvällen bör göras om!





Innan lasergame. Sedan hem o skynda sig inför krogen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0