Det där jag missade

Hej där!
Tömde precis kameran på min dator, vet inte vad som lagts upp tidigare.
Tänker inte lägga upp allt heller, vissa saker bör och vill jag hålla för mig själv.
Lägger heller inte upp från den kvällen alla var hos Johan.
Men annars blir det gott och blandat =)



 Så sweet.
Jäkla lillen att lura iväg oss sådär till Statoil en vardagskväll...


Ett tag sen! :) You and me.


Me and my baby nooowwww wuhowho!


Här var han inte så stor eller kaxig;) Hahaha...


Har sen sist fått mitt favorit godis som är svårt att få tag på.
Thank you m&m.


Min underbart stora och fina bacardi breezer, står fortfarande i hyllan
o väntas på att få fylla strupen min. Mahaha!


Fina hjärtan.
En söt liten gåva som jag fick den 14 februari 2010! <3


Raggisar som E. fick! :)


En ganska trevlig kväll de där.
Kajsa, var det inte kvällen med Adde kanske? :)


Jag gillar detta smycke.


Vet inte hur många bilder det blev här uppe, men jag lade ialf över 250 st... Hihi .


Kommentarer
Postat av: Loketilde

Thank you for the informative website

2011-01-29 @ 19:07:57
URL: http://loketilde.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0