Blir tokig på detta illamående.


Idag har jag haft UF mässa.
Det gick helt okej, kunde gått bättre och kunde gått sämre.
Jobbigt bara att jag inte gillar vår affärsidé, att jag ångrar mig att vi böt och tog detta i all hast.

Nu sitter jag här och funderar snart på att ringa mina honeys, men mitt illamående är ihärdigt så just nu orkar jag inte ens att prata för då spyr jag.
Vet inte varför jag mår så illa, har varit så de senaste dagarna, sen fredags eftermiddag har det varit i konstant, hoppas verkligen det blir bättre.
Har ätit lite fil, hoppas det kan neutralisera det hela, fil brukar ju vara bra.
Men mår väldigt illa nu och är konstig i huvudet så ska lägga mig på sängen. Min tanke som var att plugga ikväll.
Det värsta med illamående är att man tappar aptiten.

Usch!
Ska ialf lägga mig nu, känns som filen är på väg upp igen.... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0