Sjuk?

Hi!
 
Jag är måttligt irriterad.
Det är nämligen så att jag har varit yr till och från hela dagen, samt haft ett ihärdigt illamående. Nu har jag det igen och jag är dessutom väldigt tung i huvudet, har haft frossa hela dagen (fick till och med ha på mig sjal och en stor stickad tröja när jag skulle gå till ica för att handla, vilket INTE är okej i mitten på Juni)... Jag hoppas för allas bästa att jag inte håller på att bli sjuk.
Det orkar jag inte... Känns också lagom kul när man börjar jobba om en vecka! Jippi!!! (NOT)

Så vad tänker jag göra..?
Jag ska nu krypa ner under mitt täcke (Btw. nystädat - nya sängkläder = Underbart) och läsa lite grann och hoppas på att när jag somnat och i morgon vaknar upp ska alla dessa känslor vara borta och jag ska tro att jag bara hittade på igår (som i kväll). Hoppas på att detta enbart är en inbillning.

Förhoppningsvis drar jag till storstaden i veckan... Tror jag skulle behöva det. Hehe.

CIAO och wish me luck!


Denna bild togs för prick 367 dagar sedan, vilket innebär drygt ett år.
Känns som att lite har förändrats sen sist... Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0