Sega lördag

Denna sega kväll gör mig tokig.
Den började riktigt bra, från början hos Emilia sedan hos mamma med; (Micke, Pia, Robert, Uffe, Joakim, P3, Christian, Linda) men nu, några timmar senare är det väldigt segt, då J + m.fl har stuckit till krogen vilket jag skulle vilja hänga med på, fast vad gör man när man råkar vara född lite försent och det är högre ålder på de flesta ställena ikväll.
Orkar inte att chansa med att komma in, ifall de andra skulle komma in och sedan cykla hem. Haha...
Men funderar faktiskt på att snart krypa ner under täcket, har dock inte bestämt mig ännu.

Sitter för stunden och taggar med musik inför Holland, vilket är redan på fredag. Känns helt galet att det är inom en vecka, om prick en vecka idag så är jag på/i (?) Amsterdam Arena och gör allt annat än vad jag gör just nu. Fy fan vad gött det ska bli.

Jaha, ska väl runda av detta onödiga inlägg som alla de andra. Haha...
Funderar dessutom på att sätta ett hänglås på denna blogg eller ta bort den.. Tiden räcker inte till och egentligen, varför sitta och skriva här för att gottgöra andras nyfikenhet? Hahaha
Ne, men seriöst, tror jag enbart har kvar denna blogg för att det ger mig dagbok feeling, eftersom jag tycker det är skönt att sätta ord på saker och ting, även om det är sällan orden får den innebörden och känslan som man faktiskt känner.
Rörigt ännu än gång.
Fast, som liten när man skrev dagbok dygnet runt är nog lite mer djupgående än vad jag gör här, minns när man analyserade allting sida till sida.
Ganska så underhållande att läsa en dagbok som skrevs för ca 10 år sedan.

Nej, slut tjatat om allt.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0