Lite återberättande.

Min student, den dagen som jag aldrig kommer glömma. En dag som varit efterlängtad i 11 år, eftersom det var då min syster tog den och sedan hennes student var det något jag mer än något annat längtade till. Nu har den dagen varit förbi, och hur det var?! - Helt jäkla underbart!

Jag har ännu inte riktigt fattat att allt är förbi, tror man kommer förstå det mesta i höst när man (ialf) inte jag går tillbaka till skolan medan alla andra gör det. Nu känns det underbart skönt. Dock lite sorgligt att skolan är över, man blev mer än vad man redan var - vuxen. Skolan har alltid funnits med i ens vardag eftersom man börja där vid 6 års ålder och idag när jag är 19 är det "över". Det tar tid att förstå detta.

Min dag blev väldigt lyckad, men hade aldrig gått utan mina vänner, samt familj.
Den (studenten) firades i Mosås med två andra lyckliga studenter. Mycket folk och hålligång blev det.

Hur mina dagar sen studenten har sett ut... Jadu, de har varit fullsmockade med allt möjligt, det har varit roligt och väldigt lättsamt, men nu är jag väldigt slut. Behöver stänga av min telefon i några dagar, få andas, sova, vila, träna och bara va.
Men jag klagar inte, för det är underbart.






lite flowerpower som jag tryckt ner i en hink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0