Hatar tv mys.

Nu sitter jag här och det är tidigt på en söndagmorgon. Klockan är snart 01:30.
Jag har haft en riktigt go kväll. Dock så förstår jag inte hur jag tidigare har gjort när det är en kommande myskväll, för nu när jag haft en sådan förstår jag varför jag alltid ska vara i gång för, för min rastlöshet tar annars kål på mig.
Efter att jag fått för mycket energi som jag inte gjort mig av med så är jag helt upprymd, funderade ett tag på att ta en långpromenad för att sedan kunna sova, men det tyckte inte mitt sällskap.
Är helt energisk men vill sova.
Nu förstår jag varför jag inte gillar riktiga myskvällar och det dröjer nog innan en sådan kommer ännu en gång.
Kom ihåg en sak, myskväll finns i olika grader, jag hade den värsta - en TV KVÄLL. usch och fy, tv:n är en för jäkla dålig uppfinning. Ifall det ska vara myskväll föredrar jag hellre en sådan som vi, "gänget" (hahah) brukar ha på väster....



Mitt hår ser ut som en pälskrage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0