Fräna Malin...

Lugn allesammans, jag orkar inte mer... Ja, jag vet att jag är stört frän, men tjata inte mer om det.
Hahaha, nej men allvar, igår var jag riktigt frän. Vet inte hur jag ska återberätta det så just Ni förstår det roliga i det. Har man träffat alla det handlar om tycker man det är kul.. Jag lovar.
Men jag gjorde en fuling kan man med andra ord säga, jag myttade med ett flin för att bara få höra lite smaskigheter om min blivande karl. Och då drog jag in oskyldiga Kajsa i det hela... Oh, detta låter hemskt elakt, men det var skit kul! Det tyckte vi allesammans. Så spräck inte bubblan nu.

Min dag har återigen bestått av jobb, har varit skit trött men är väldigt tacksam över mina arbetskamrater, annars hade jag nog somnat i något hörn.
I morgon blir det utgång med jobbet, det ska bli riktigt kul.. Haha. Värre på fredag när vi allesammans ska jobba! Jippi!!

Shit vad jag saknar mina bröder... Tänkte förut på hur bra relation jag har till dem och vad sjukt tacksam jag är över det.
Dessutom är jag smått avundsjuk på den ena som tillbringade dagen i Göteborg (Göteborg-forever-in-my-heart) och jag kunde inte låta bli att le när jag fick en bild från dem i en raggarbil och återigen kom gamla minnen upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0