Ångerfull.

Hi!
Det känns som att något är på tok när jag tackar nej till en utekväll med trevligt folk med god öl för att istället sitta hemma och knopa på en mössa.
Känns nästan som att jag gör en farmor...
Men denna dag och dagen i går har varit annorlunda, nätterna är värst... Varför kan jag bara inte få lägga huvudet på kudden, somna och sova hela natten till jag sedan vaknar?!
Nej, istället ska jag vakna från och till och där emellan ha drömmar som skrämmer livet ur mig. Riktiga mardrömmar med andra ord, det sjuka är att de är så pass verkliga att jag måste samla tankarna och verkligen tänka och skilja ur vad som varit dröm och vad som hänt.

Jag blir mer och mer sugen på att traska upp för att dra i mig en öl, men tanken är att  i morgon försöka gå upp tidigt, har ganska mycket att hinna med innan det är besök. Blir lite nervös, är det något att vara nervös över?
Jag vet inte hur lång tid allting tar i morgon, ska även försöka hinna med en date med Joakim.
Behöver dessutom hitta något plagg som jag kan bära i Holland. Det är helt ofattbart hur nära det är och hur underbart kul jag kommer att ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0