Hell Yeah!

Jaha, då var man tillbaka på hemmaplan.
Denna "långweekend" i Holland har snarare känts som en vecka, en fruktansvärt bra vecka!
Kan nog inte beskriva någonting av det med ord, bilder eller videos.

Ett tag såg det väldigt mörkt ut för att jag trots allt skulle få komma iväg till Holland, eftersom jag så jäkla typiskt nog blev inlagd på USÖ någon dag innan den väntade resedagen.
Tack och lov blev jag utskriven kvällen innan vi åkte.
Är fortfarande inte helt bra, så nu när jag är hemma igen vet jag inte vad som händer...

Tänkte senare lägga upp lite bilder, även om dem inte kan förverkliga något av de jag skriver, bara för en som faktiskt varit där och haft samma upplevelse.
Orkar dock inte lägga upp bilder nu när jag precis vaknat och inte hunnit packat upp, ska först försöka komma tillbaka till en normal vardag igen.
Har ungefär fått 16 timmars sömn på 4 nätter... Fast jag klagar inte för det! Haha...

Funderar på ifall man ska boka biljetter till Sensation i Köpenhamn som träder kraft i höst??(!)
Vet ialf till 110% att nästa år bär det av till Amsterdam ialf för att få samma kick, samma underbara känsla och upplevelsen i sig.
Den coola stämmningen som var tar nog död på mig ifall inte stenarna hinner före.

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0