Eclipse

Jo, nu har även jag gjort det... Har sett på den tredje Twilight filmen - Eclipse.
Vad ska jag säga?  Går in i salongen med noll förväntningar, trots att jag läst boken. Tycker i vanliga fall att hela Twilight grejen är överskattad och kan inte förstå vad det är folk faller för.
Men jag erkänner, tyckte att den tredje filmen var bra. Den fick mig att förstå alla hysteriska tjejer till en viss del. Haha.. Patetisk jag låter.  Men å andra sidan är det sant!

Däremot tror jag att fjärde filmen blir bäst, eftersom jag tyckte att den boken var bäst.
Måste dock lära mig att hålla tyst på bion på rätt tillfällen. Men det hela blir så roligt när alla sitter "åååh".
Thats it!

Nu har jag ännu en veckas jobb framför mig.. Underbart med lite kosing.
Annars har min dag, förutom ett gott skratt på bio med tjejerna bestått av besök hos Fao & afa, jobb och Max.
Tjoolahopp!


+ Kaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0