Underbara dröm

Just nu sitter jag och inväntar att klockan ska bli 10:00, vilket innebär att jag kan gå iväg för att ha ett samtal med David angående mitt Uf-företag.
Försöker även att ringa ett viktigt samtal, men vet inte ifall dem också har en bestämd fredagsfika mellan 9:30-10:00. För där kommer jag inte fram.
Tanken var att fixa sådana små saker innan Emilia kommer tillbaka, men det blir svårt när dem inte svarar.
Känns "jobbigt" ändå att ringa när jag är i skolan, ifall någon hör - det kan i sådant fall ses som ett allvarligt problem.

I natt hade jag en märklig, men trots det en väldigt underbar dröm!
Annars kan jag väl inte påstå att sömnen var någe vidare, vaknade vid 03:00, kunde inte somna om, vaknade också några gånger av att jag frös. Usch!
Drömmen var verklig, utspelade sig i mitt andra hem.
Själva händelsen är egentligen inge underbar, snarare hemsk och elak. Men det var någon konstig atmosfär som gjorde det till något lyckligt?! Knepigt...

Skit samma.

Nu ska jag testa att ringa igen för tredje gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0