Tiden räcker inte till .

Eftersom mamma var här hemma i går så blev det ingen tid över för datorn, vilket ni märkte :)
Ville passa på att träffa henne, känns konstigt att träffa sina föräldrar ca 1 gång i månaden. Sånt är livet.
Brorsorna kom även förbi ett tag igår:)

Idag har jag varit ledig, dagen blev tillbringad med att jobba. Hann dock inte göra massor av andra grejer som jag tänkt mig, men får försöka göra lite nu och resten i morgon.
Underbara fredag om bara mindre än 4 timmar. Göttans.

Övrigt men kul, läste mitt horoskop idag, inge jag tror på men dagens horoskop är så jäkla passande! Haha.. För skön;)

Blir nu att käka, och sedan ifall jag orkar att kanske lägga ner lite energi på matematiken .
I morgon är det ännu en dag med fullspäckat schema.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0