Sweetie

Det blir nog en väldigt söt inneboende :)
Sweetie :)


Ska snart pallra mig iväg till die Schule, har endast en lektion - mutlimedia, där vi ska ha redovisning. Ganska skön dag med andra ord.
Senare blir idag/ikväll blir det att göra det som jag spenderat mina senaste dagar med... :)

Underbar onsdag igår förresten, ni vet en varsin sked i en ben & Jerrys, storshopping på MAXI, samt det underbara sällskapet.

Snart är det helg, underbar helg vad den kommer att bli bäst!


Och detta jullov har varit väldigt bra, sådana lov får det vara lite oftare, har haft så jäkla kul.
Desto tråkigare att komma tillbaka till skolan, orkar inte det och har inget större att se fram emot.
Förutom att jag träffar Emilia lite oftare... =)
Annars så, usch.
Trodde dessutom aldrig att ja skulle bli så skeptisk under dessa tre år över en grej, men det har jag visst blivit... Därför ännu mer underbart inför helgen :)

PUSSS! ¨


B.
Denna bild togs för ett tag sen.
En såndär kväll som man aldrig önskar skulle ta slut, vilket den dock tyvärr gjorde.


Kommentarer
Postat av: Lisa

B! :D Lav jo!

2010-01-07 @ 14:55:13
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0