Sköna torsdag

Jag gillar att starta dagen på detta vis som jag gjort idag.
Vilket innebär att jag åker iväg för att träna ett tag, kommer hem ställer mig i duschen och när jag kommer ut så står det en kopp med kaffe...
Så underbar start på dagen.
Ska snart dra mig till skolan och ha en "jätte" värd lektion, mentalträning - eget arbete.

Kan väl bara säga, bussvissla aldrig ifall lampan inte är grön!
För varje dag som går kommer vi ett snäpp närmare sommar'n och studenten, fy i helvete vad underbart.
Så varför inte en härlig sommarbild?


Underbara båt turer: )


Denna kanske inte är sommar för er, men för mig!
Hur underbart är det inte, varma sköna kvällar, en iskall öl på balkongen för att sedan sätta sig på en uteservering? Eller ta sig en cykeltur?
Det var vi skickliga med i somras:)
Det har nog aldrig smakat så gott med en kall öl som en varm sommarkväll!


& ja vet, ännu en gång kunde jag inte räkna till EN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0