Så är det!

Nej, jag har inte gått o avlidit, även ifall det vore din önskedröm. ;)
Har dock inte haft dator, inte haft tid...
Det har hänt trevliga saker i mitt liv de senaste dygnen, idag spenderade jag dagen med att gå på Hindersmässan med K. & L.
Det är och var snöoväder, snöigt blev det.
Nu blir det att hoppa i sängen, en sån kväll man får äta glass i sängen samtidigt som man hoppar och sjunger med till OH SUSIE! Med andra ord, det är en bra kväll ikväll.
Blir lite trött på alla som börjar uppskatta "The baseballs" nu, känns som vissa är efter. Ialf enligt mig och Kajsa;)
Eller ifall jag följer hans tro, att jag fortfarande inte kan gå vidare. Haha ...
Onsdag idag, i morgon blir det nog mycket plugg, jag kommer få vakna upp med att se en go och härlig morgondans!
Ibland slår det mig, att det är så grymt underbart när man blottar allt, det som finns under ytan men som ingen ser förän man berättar. Det bästa är att vi gör så, på vårt sätt - då vi inte säger't till en början, fulhet kan man säga.






Kajsa, nu tänker jag på lastbilen.... =)


Kommentarer
Postat av: kaaaaaaaaaaaaaaj

lastbilen :D<3

2010-01-29 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0