Mami finns i hjärnan o i detta inlägg

Har än så länge hunnit med mycket.
Skola, var även iväg på matten och för en gång skull verkar jag förstå vad tanten snackar om, fick även tillbax provet, gick bättre än förväntat, bävar inför nationella...
Tränat, ska snart plugga lite och senare blir det iväg för att laga mat och ha myskväll med Jocke & Krille.
Nu tvättar jag och funderar på att ta en sväng med dammsugaren också.

Längtar så inni till helgen, jag har inte speciellt mycket lektioner men vet ändå inte hur jag ska orka... Så skoltrött, kan ju också bero på att det suger med en viss grej. Behöver inte formulera mig ordagrant.
Behöver lite omväxling, behöver det andra!
Så jag vet vad problemet är men det går inte att lösa... Sorgligt nog.

I helgen är det nog ganska så fullt, blir förmodligen att på fredag eftermiddag att åka och hälsa på Mammi :) Saknar henne här hemma... Så kommer i sådant fall hem på lördag någon gång får det är bestämt!
Önskar att de fanns tid för att ses oftare bara...


jäkla sol





Mammi <3
Underbara dag, kväll, natt, morgon dessa bilder togs... (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0