Lillördags äventyr.

Mitt från ingenstans blev vi riktigt sugna på dricka, och jag vet inte ifall vi egentligen var det eller ifall vi skyllde på det för att åka ut och test köra i alla snö, det var riktigt halt kan jag ialf säga.
23:45 åkte vi ut ialf, blev mot statoil, in för att köpa någon dricka...

Inne på statoil får Kajsa för sig att hon tycker att vi ska börja testa olika babymatsorter, så hon köper sig en burk och tycker att vi ska testa ifall den är "okej" eller inte.
Hon är knäpp men go :)




Haha...
Det var någon mango&banan puré, som ni såg för 6 månaders gamla ungar.
Kajsa tyckte den var god men väldigt mild.
Det var ingen favorit enligt mig, jag hade lite svårt för det!
"pinsamast" var att när Kajsa betalade sin babyburk säger hon "Jaaa... Lillen ville ju ha den här".

Hur som helst, det där blev väl vårat nya för dagen/natten ;)


Kommentarer
Postat av: kaaaaaaaaaaaaaaj

hahah vi kan ju inte lämmna lillen hemma bara så där ju ;D tack för en as bra kväll <3<3<3

2010-01-28 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0