Kärleksförklaring till B-isar

Jag sitter här och börjar bli lite små sprallig, av olika anledningar...
Jobbigt att inte kunna sitta still, får lust att bara springa ut och skrika tills rösten spricker.
Blir pirrig i magen när tanken slår mig, kan inte sluta bli att gå och små le för mig själv.

Förut var frågan, vem och vilka? Ärlighet heller falskt?
Idag... NU, fy helsike vad underbart.
Jag vet vem och vilka det är, jag behöver aldrig fundera för på något sätt är det bara så rätt!
Synd att vissa saker tar sin tid, men desto bättre blir det när skatten är funnen.
Dessutom helt obegripligt glad att jag har lämnat alla dessa ovärda triangeldraman.

Jag gillar't, med ett stort G och utropstecken på det!

Jag har hittat min skatt, hoppas ni kan hitta eran ... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0