Jag vill men kan inte göra't just nu.

Hej!

Min dator är trasig, det är DE som är problemet. Tur är väl det att jag kan sitta hemma hos Krause i 5 minuter medan hon gör annat och kolla runt lite på internet, det är nämligen så att när datorn lägger av kommer man på att man har någon form av beroende till internet.
Dessutom vet jag att mina inlägg är väntande, så lika bra att slänga upp ett när jag har chansen, även ifall det är ett ganska så onödigt ett.

Helgen har varit väldigt rolig och skön, dock gått väldigt fort. Nu är jag stressad för ja måste ta all min lediga tid för att plugga, ligger efter inom vissa saker.
Har jobbat hela helgen, det är gött! Dessutom så har min man hälsat på mig idag, det var kul. Fast jag skäms tack vare min storebror, hahah... PINSAMT!
Kan ändå trots det inte sluta att le.

I morgon är det måndag, blir skola, plugga och försöka hinna med att träna, kanske städa lite också?
Låter som jag har en förväntansfull rolig måndag framför mig!
Jippi...

Igår kväll gjorde vi det vi är bäst på, kul blev det och spännande.
Det är sjukt vad en adrenalin kick kan ha för påverkan, och jag gillart.

Nu ska jag fortsätta med Krause, sedan skynda mig hem och börja plugga igen, innan " i en annan dela av Köping" börjar :)

PYSS!

- nästa inlägg kommer nästa gång ja får tillfälle och möjlighet att använda en dator!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0