Hatar Guldfynd.

Förut idag när jag var på marieberg så skulle jag byta/köpa till en halskedja till halsbandet som jag fick av Lisa i julklapp, eftersom jag tyckte att den var lite för kort.
Då förklarar jag det för kassörskan, hon hämtar en annan, en mycket bättre kedja och börjar ta av berlockerna från mitt halsband, sen lyckas hon ha sönder den ursprungliga kedjan, samt så är berlockerna så små så att de inte går att få på den nya kedjan.
Hon avslutar alltisammans med att lägga tillbaka mina tre lösa berlocker och den trasiga kedjan i min ask och säger "det här var ju tråkigt att det blev så".
Så tillbaka får jag ett trasigt halsband som det inte går att göra någonting åt, dessuom vägrade hon till en början att skriva på kvittot att det var hon som saboterat det.

Köpte även ett armband på guldfynd, då klipper hon bort "ettiketen" och kastar den, så ifall jag skulle vilja lämna tillbaka armbandet eller ifall det händer något går inte det eftersom hon har kastat ettiketten.
Tänk ifall armbandet var en present???
Jävla Kärring!


det är de här halsbandet jag snackar om.
Bilden togs dock precis när det var nyöppnat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0