Vad ska man säga? .

Jag blir så jäkla förbannad på omogna människor som tydligen verkar finnas överallt.
Förstår inte riktigt hur de tänker och vad som händer i huvudet, de är fasen så kallade vuxna, trots de beter man sig som man vore 8. All jäkla drama tar kål på mig.
Hur orkar man?
Trodde väl också att de cirka fyratusentrehundraåttio dagarna skulle betyda lite mer än vad de tydligen gjort.
Nu fick jag ialf det på svart på vitt, undrar bara hur tankarna går och varför inte man inte kan vara rak i ryggen och stå för sitt kast, gör man "A" tycker jag också att man ska klara av att ta konsekvenserna för "B".
Snälla rara, gör ingenting ifall du inte klarar av att stå för det.
trodde jag det var dem nu tror jag att det är Du, eftersom det är samma gamla visa ännu än gång fast mot en ny människa.

Usch inte konstigt att folk blir mer och mer knäppa och psykiskt sjuka.... I denna värld där vi enbart har I-lands jävla jobbiga problem.
Skärp er, och säg aldrig ordet Aldrig.
Trodde väl bättre om dig än detta.

you know it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0