Det där speciella.

Jag älskar sällskapet.
Det älskvärda skratten.
Då när man började erkänna det, det som ingen vet och som gjort en genant tidigare.
Jag är superglad för dig, det är jag! Ge mig detaljerna... (:
Hur du drar av dig dina mjukisbyxor med den härliga förklaringen.
Hur bilen spinner för att det är halt.
Den småkänsliga stämmningen som ger en ett spännande intryck.
Hur jobbigt det blir när ni går.
Hur kul det blir när ni kommer.
Hur jag sjunks ner framför kunden, med ett gapskratt.
Tvåan.
Hur ont man får i kinderna när det man inte kan sluta le.
Hur tomt det blir.
Hur ensamt det är när du går.
Hur längtan tar över allting.
Ångest som kryper fram.
Döden.
Rädslan.
Våren.
1 år sen.
Ni vet.
Ni som finns här fast ni är där.
Betydelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0