År 2010

Fan vad fort tiden går....
10 år sedan det 2000....

Aja, min nyårsafton blev inte som den var planerad men blev riktig trevlig ändå :)
Måste dock säga att Rickard var en av de stora höjdpunkterna ;)

Slocknade nästan i soffan straxt efter 4, men bara nästan. Hade trevligt sällskap under hela kvällen.
Idag mår jag bra och skrattar mig gott åt alla som ligger och ylar för att dom mår piss.
Mitt "fia med hut" användes flitigt igår och det gick åt mycket dricka för att fylla dessa shotglas hela tiden =)
Har precis röjt undan alltihop i lägenheten och funderar nu på att städa mitt rum...?

Så vad gör man sen en sådan här dag?
Förutom att Mamma ska komma idag, samt så blir det nog mycket hockey för vissa... Dock inte mig;D
Så jävla underbar dag, kan det bli.. Kankse.
Men får ångest över tiden :(

Bye .¨


TACK ALLA IGÅR SOM JAG VAR MED OCH GJORDE MIN NYÅRSAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0