Det finns en vilja, men ingen ork. inte sant?

Usch för denna dag, vaknade tidigt i morse med huvudvärk, sen när klockan väl började ringa så var det bara att pallra sig upp, fick ju inte missa dagens mattelektion, Britta sa att den var väldigt viktig.
Det var den väl till en viss del, eftersom vi hade en stor genomgång.
Efter matten åkte jag hem, hade inga mer lektioner idag.
Nu har jag seg som jag varit legat på min säng, inte kunnat åstadkommit med så mycket eftersom mitt huvud har värkt, o värkt.
Lyckades läsa ut en bok ialf .

Nu sitter jag här och lyssnar på Bruce Springsteen, hans musik är tillåten. I korta stunder ialf, inget fungerar i längre perioder under denna förbaskade huvudvärk.
Måste ladda upp, ska om någon timma iväg för att träna.

Jag satt förut och tänkte, kom fram till att Januari & Februari är alltid "plågsamma", det är mycket konstigheter som sker, mycket knäppa tankar och funderingar... Undra om det har med vintern och att man är så sugen på vår? Vet inte varför det är så, men de senaste åren har januari och februari varit trassliga och det mesta börjar ordna upp sig i slutet av Mars.
Skulle nog under dessa perioder behöva träffa Ted.

Nu tar jag mig tid, tid att sitta här och faktiskt låta mina tankar vandra fram och tillbaka.
Helgen som varit var riktigt grym på många sätt och vis, delar inte ens med mig hälften utav den, men korta drag kan jag nämna.
Fredagskvällen började hemma hos Johan, det var trevligt, vi blev ganska många. Tyvärr var inte alla fullt maskerade, men några hade satsat. Haha.
Senare drog det iväg utåt, var väl lite överallt. Både i och utanför stan. Det sägs att natten är lång, men denna natt var väldigt kort. Tiden gick ruskigt fort.
Vet inte hur länge allt höll på, men när jag kollade på klockan, gick ut ur taxin då var klockan 05:10....
Till slut så blev det en godnattsagas efterfest hos mig.
Det blev en grym kväll, grym natt och grym morgon.
Lördagen var man ganska så trött, så trevligt och mysigt nog blev det bio med Emilia och Lisa. Är man fanatiker av Disney så är man! =)
Min lördagskväll bestod utav att träffa Kajsa och Lisa, riktigt trevligt det med. Lisa höll på att decka väldigt tidigt, så vi körde hem henne (blir lätt så med endast 4timmars sömn kvällen innan), själv kände jag mig hög som ett höghus hela kvällen, dock var det nog sömnbristens fel, men vad gjorde det?!
Resten av lördagskvällen blev riktigt nice, den bestod utav det mesta. Härligheter när vi är i farten, det är något som är sant!
Min söndag - Alla hjärtans dag, (som jag gillar att fira och tycker om, men som är överskattad) spenderade jag ute på landet, det var riktigt fint väder så att jag trodde våren var på väg.
Blev att grejja i garaget, för där är man numera kunga!.
Blev att umgås även med hjärtat, lång promenad, sen var även Christian+Jockis över ett tag.
Mycket härliga planeringar genomfördes och härligt skratt. Samma känsla som bara västkusten kan ge mig.

Jahapp ...  Kortfattat utav en del grejer som min helg har bestått av, finns några smaskigheter som jag behåller för mig själv :) Men i korta drag såg den ut såhär.

Nu ska jag ställa mig och diska... Sluta ögonen och njuta vidare av The river, Outlaw Pete, Streets of Philadelphia, Secret Garden osv... =)
Skulle vilja bjuda med mig av goa bilder, men problem nr 1. jag glömde bort kameran efter ett tag, problem nr 2. kameran ligger ute hos pappa. Tror ändå inte att ja delar med mig av godheter här på bloggen som fastnat på bild, lördagens lär ju bara skapa oro. Hahahah... Videobiljarden liksom, väster, söder, Q8. Äh, slutar nu.
Men eftersom det blev ett ganska långt inlägg kan jag bjuda på en annan bild... :)


Not blondie anymore. :)


Skippa glaset - TACK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0