Tiden bara försvinner

Så är även denna helg snart slut. Ska ju straxt iväg för att jobba och när ja kommer hem är det mer eller mindre kväll, vilket innebär att söndagen är över, haha.
Den har som alla andra gått väldigt fort, för fort.
Känns dessutom som jag inte gjort något, fast det har jag väl gjort.
Nu längtar jag till den 12/2... Det är nämligen fredag, inklusive helg då! Jippi :)
Fast får ändå ångest att tiden går så grymt fort, det var ju nyss nyårsafton... Nu har vi redan gått igenom en vecka i februari...
Vilket innebär att snart är det vår, då blir jag 19, sedan är det sommar för sommaren kommer när ja fyller år, i sommar kommer jag ha så kul vilket innebär att den kommer bara susa förbi och då är det höst & vinter innan jag hinner blinka, vilket innebär att snart sitter jag här återigen och säger vi har redan gått igenom första veckan i februari 2011.
Detta kan man kalla ÅNGEST!

Jag har några mål under sommaren, vet inte ifall allt blir som jag tänkt, men hoppas verkligen på det.
Har några specifika som jag verkligen MÅSTE få göra...
Det återstår och se, vet inte bara hur jag ska få tid för allt (för det är mycket som är planerat), få pengarna plus att försöka få tid över till jobb.
AAAAAH... Hatar våra eller rättare sagt mina I-lands problem.

Nu ska jag ialf iväg för att jobba... Ha d'e gött!
Pyss.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0