Små förpackningar är söta.

I morse när jag åt min frukost började jag tänka på min käre mor, hur tokigtsöt hon kan vara ibland.
Jag har nämligen små tubar med kaviar i, hon var överlycklig när hon köpt dem, för att dom var så söta.
Började dessutom då tänka på en gång, för flera år sedan när hon var och handlade, så kom hon hem med flera påsar, i påsarna fanns det flera olika förpackningar med mjölk, filer, flera olika yoghurtar i olika smaker osv.
Jag frågade henne varför hon köpt så många olika smaker, och så mycket av varje.

Till svars fick jag : "Men ser du inte Malin? Det är ju så söta tigrar på förpackningarna, och tigern gör olika saker på varje förpackning, så jag kunde inte bestämma mig och köpte en av varje. Visst är dem söta?"

Haha... Vem får ens för sig att köpa alla smaker?
Samtidigt är det så typiskt henne, vet när man var mindre och flög någonstans, då hon ville köpa en av varje dricka och pringles chips, för att det var små och söta förpackningar, inte för att hon ville ha dem, enbart för att dem var söta.
Hon är söt när hon gör sådana tok grejer :)


Här är den lilla kaviar tuben.
Och Ägget är egetbruk.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är Findus som är tigern! ;D

2010-02-12 @ 12:59:04
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0