Njuter av närvaron!

Denna onsdag skulle kunna vara vilken onsdag som helst, men för mig är det inte det.
Jag gör nämligen något som jag inte har gjort på flera månader.
Vaknar utan att ställa någon klocka, går upp och strosar runt, har en närvaro omkring mig, planerar lite inför dagen (ska dock till skolan:( ),  har ett vanligt vardagssnack och liknande... 
Gud sjuttsinge vad skönt det är, detta är lyx för mig.
Får nästan känslan av att jagh är 10 år igen och inte snart 19.
Det tråkiga är att i morgon är det över... Redan ikväll är det över. Så jag njuter av varje enstaka sekund.
Men får väl se med positiva ögon att man ska inte bli bortskämd, för då uppskattar jag inte det nästa gång.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0