Migrän påväg?

Denna dag har varit rörig, började visst med att ta fel på klockan i morse med en timma, kom en timma för tidigt till jobbet.
Kände en huvudvärk som började krypa fram vid lunch tiden och efter en timma märkte jag att jag höll på att få ett migränanfall... Usch!
Lyckades mig igenom hela dagen, även om jag såg ut som en zombie när jag kom hem, sedan var jag tvungen att börja städa - hade ingen lust med bankade huvudvärk, men lika bra innan det slog ut helt och hållet.
Nu har jag städat klart och mitt huvud bankar så inni!!
Snart kommer Kajsa, vi ska iväg och träna, vet inte ifall jag orkar med det till 100% men just nu har jag så jäkla ont så skiter i det, bara och köra och sedan somna...
Dessutom håller jag på och tvättar... Blä.
I morgon är det fredag, och maybe till Stockholm i helgen! Längtar <3

Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0