Måndag, snart fredag?

Hallå!

Nu sitter jag här, ska straxt göra lite frukost, börjar bli hungrig, men inte så konstigt eftersom min väckarklocka ringde klockan 5 i morse. Puh, vad jobbigt det var att gå upp.
Jag hade först tänkt att sova nu, innan jag ska i väg till skolan, men kom på att det är bättre att jag gör sådant som jag annars måste göra när jag kommer hem.
T.ex. göra lite matte... Vi får väl se hur mycket jag får gjort ;)

Tycker att det kan bli fredag nu!
Men det är ju nästan, men bara nästan helg snart. Eller? :)
För nu är ju nästan måndagen över, vilket gör att då är det lillfredag i morgon, lilllördag på onsdag.... Sen är det ju bara torsdag kvar, sen är det ju helg! :) Haha.
Låt mig tro för en stund ialf att den är närmare än vad den egentligen är.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi, klart det är helg snart! :D <3

2010-02-08 @ 14:07:40
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0