Kreativ på morgonskvisten!

Hej!

Nu ska jag alldeles straxt iväg till jobbet, men har några min kvar så varför inte upptadera här?:)
Jag är väldigt trött, kan dock bero på att klockan ringde redan vid 5:00 i morse, usch.

Min gårdag blev riktig mysig med Lisa, konstigt nog köpte jag på mig ganska så mycket. Vi har dessutom köpt klart allt inför våran tillverkning, måste med andra ord snart börja tillverka alltihop eftersom mässan är snart.
Sen köpte jag en present till Lisa, eftersom hon fått sitt körkort, det blev en söt mugg där det står att hon är bäst, för man är bäst när man tar körkortet :)

Idag efter jobbet har jag ett fullspäckat schema, måste städa hela lägenheten, träna, träffa K, ev hinna jobba matte och så få tidig sömn eftersom dessa morgnar tar kål på mig och det blir lika tidigt i morgon.
Sen blev det inte så mycket matte gjort igår, tanken var från början att göra klart det i måndags så jag skulle slippa att gå runt med "matte ångest", men riktigt så blev det inte och det blev ju inte bättre igår när jag hade åkte till Joakim, käkade och kollade på film med honom och Christian, eftersom att matten glömdes bort, plus att jag sitter fast på ett tal
JIPPI - not.
Skulle viljat sett Hockeyn igår/natt... Men icke sa nicke.
Nu måste jag kila, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0